Τρίτη 29 Μαρτίου 2022

..η Άνοιξη μέσα στο Χειμώνα Σου..

αυτό υποψιάζομαι πως για εσένα, Είμαι!

Το ηλιόλουστο φως στα σκοτάδια σου, 
η μαγική σου νεράιδα προφανώς και είμαι!

Σε ξάφνιασα, σε ξύπνησα, σε έβαλα σε διαδικασίες, ένιωσες πως έπρεπε τα μαγικά σου να κάνεις για τα καλά, να φτιάξεις νέες, ακόμα πιο υπέροχες ιστορίες!

Είμαι η Άνοιξη, γλυκέ μου παγωμένε Χειμώνα, εμφανίζομαι για να σε αναστατώσω μαγικά,
να σε ταξιδέψω κάπου μακριά, 
θα σε πάω σε εκείνα τα γνωστά,
να σου θυμίσω, πως πρέπει πάντα να κάνεις, αυτό που λέει η καρδιά! 





Είμαι η δική σου Άνοιξη,
ήρθα τους πάγους να λιώσω πάλι,
όμως βρέθηκα σε μια παραζάλη,
είμαι σίγουρη πως ήταν το κακό το μάτι..

Χειμώνα μου, άφησε το φως μου να σου ζεστάνει την καρδιά,
να λιώσει όλους τους πάγους, να δούμε πόσο καλά κρύβεις τόση ομορφιά;
Κρυφάκουσα τους χτύπους της μια φορά και έναν καιρό,
Μου είπε τα μυστικά της, όμως τα αναίρεσε στο λεπτό! 

Χειμώνα μου, άφησέ με για λίγο, λουλούδια θα εμφανιστούν παντού,
ερωτεύσου την Άνοιξή σου, και αυτά αιωνίως θα καρποφορούν!

Είμαι η Άνοιξή σου, μεγάλη η έκπληξη θαρρώ,
είσαι ο Χειμώνας της ζωής μου.. 
το Κάρμα μου..
πόσες φορές θα σου τα γράψω εδώ;

magicfariel 🌹

Φωτογραφία από Zaid Pro από το Pixabay