Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2020

“Unfollow”.. μια σύγχρονη απόρριψη!

Μέρες τώρα η λέξη “unfollow”, μες στις σκέψεις μου τριγυρνά..
είναι ένας τρόπος η καρδιά μου να πάψει να πονά!
Μα ένα κλικ είναι, που μόνο ξεγελά..
αφού το μυαλό μου σε εσένα επιστρέφει.. ξανά και ξανά!

Ξέρεις η λέξη ‘unfollow” σημαίνει πως άλλο δε σε ακολουθώ.. πως τα νέα σου πια δε θα μαθαίνω..
ούτε όμως θα εμφανίζεσαι και να αναστατώνομαι στο λεπτό! 

Παράξενα παιχνίδια που παίζει το σύμπαν..
μας βλέπει και γελά..
μαζί με τίποτα δε μας θέλει..
ίσως να φοβάται.. μη μπούμε σε μπελά! 


Ένα νάζι είναι το “unfollow”.. ο έρωτας έχει πολλές μορφές.. θυμό θέλει σίγουρα να δείξει,
είναι ένα πολύ διαφορετικό Σε Αγαπώ!


Μα όταν με γυρέψεις, όλο και κάπου θα με βρεις..
πάντα εκεί κοντά σου είμαι..
ξέρω πως πού και πού με παρακολουθείς!

Θα καλοκαιριάσει πού θα πάει..
θα ζεστάνουν πάλι οι καρδιές..
το “unfollow”.. μαγικά ίσως και να αλλάξει..
να έρθω να σε αγκαλιάσω, όπως και χθες..

Ίσως όμως να μείνει για πάντα έτσι..
να χαρακτηριστεί ένα “unfollow” αιώνια χειμερινό..
και με το χρόνο να σε ξεχάσω..
μπας και από εσένα γιατρευτώ!

Είναι όντως μια σύγχρονη απόρριψη, ένας τρόπος να δείξουμε πως κάτι μας έχει ενοχλήσει, στην εποχή μου υπήρχε το ναι και το όχι, το θέλω και δε θέλω, το μου αρέσεις, δε μου αρέσεις. Στην εποχή που ζούμε, υπάρχει το διαβάστηκε, το δεν απαντώ, η αγένεια σε όλο της το μεγαλείο. Η αδιαφορία για τα συναισθήματα του άλλου, το καλύτερο τοίχος προστασίας για τη ψυχή του αδιάφορου! Τα like σταματούν! Οι ενημερώσεις εξαφανίζονται μαγικά! Οι προκλητικές ψυχρές συμπεριφορές έντονες και άξιες απορίας.. μπορώ να ειπώ!

Και φτάνει η στιγμή .. του “unfollow”.. ένα κλικ και χαθήκαμε! Δε ξέρω, δε ξέρεις, δε βλέπω, δε βλέπεις.. μια σύγχρονη απόρριψη..


magicfariel

πηγή φωτογραφίας Pixabay free photos
Φωτογραφία από Enrique Meseguer από το Pixabay