Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2020

Καληνύχτα Γλυκέ μου.. Έρωτα!

..έχω καιρό κάτι να σου γράψω..


..μα μέσα στο μυαλό μου τριγυρνάς..
..θέλω να ανέβω κάπου πολύ ψιλά ..
..να στο φωνάξω..

..Μήπως με σκέφτεσαι, μήπως μ'αγαπάς;;;







Είναι απο τις λίγες φορές που γνωρίζω..
τα μέρη που συχνάζεις πια..
όμως αποφεύγω να σε συναντήσω..
κάνω πείσματα, φέρομαι εγωιστικά!

Μα Γλυκέ μου Έρωτα..
σε εσένα λέω καλημέρα κάθε πρωί..
εσένα μόνο καληνυχτίζω κάθε βράδυ..
κάνω και μια προσευχή..!

Τα βραδινά γλυκόλογα, είναι πιο ζεστά..
κρύβουν μπόλικη αγάπη..
είναι και ψυχοθεραπευτικά..

Καληνύχτα Γλυκέ μου.. Έρωτα,
αν με γυρέψεις θα βρεις τα λόγια αυτά..
ακόμα φουλ μες στην αγάπη.. στον πόθο
συναισθήματα για σένα πολύ ονειρικά!

Μα στο Φεγγάρι θα μιλήσω πάλι απόψε για εσένα..
για το σύμπαν που βρήκε τρόπο να σε πάρει μακριά απο εμένα..

Ένα Καληνύχτα σου.. όνειρο πέρα κάθε φαντασίας..

..για αυτό Γλυκέ μου Έρωτα..

τολμώ και σου λέω.. πρώτη εγώ..

Καληνύχτα.. 💘

magicfariel

πηγή φωτογραφίας Pixabay free photos
Φωτογραφία από Enrique Meseguer από το Pixabay