Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2019

Όταν το Κάρμα σου λέει Hello!

“..is it me you’re looking for?” Εκεί πηγαίνει το μυαλό μας.. κάθε φορά.. σωστά;
Όμως υπάρχει και συνέχεια..

“..Hello it’s me..! I was wondering if after all these years you‘d like to meet..”

Το επόμενο τραγούδι που φέρνει την απάντηση! Φοβερό;;; Και κάπως έτσι αφού τα είπα τραγουδιστά.. ας τα γράψω και λίγο διαφορετικά.. έτσι για να μη ξεχνιόμαστε..!


..και εκεί που κάθομαι φρόνιμα, στη γωνίτσα μου, ακούω μουσική, γράφω διάφορα, εμφανίζεσαι Εσύ! Πάντα μια φιγούρα θολή, σκοτεινή, αόρατη σχεδόν, με την αύρα τη δική σου.. με κυριεύεις, με προστάζεις, θες να σου μιλήσω.. σου λείπει η αγάπη μου.. το ξέρω.. σου λείπει ο τρόπος που σε θαυμάζω.. σου λείπει εκείνη η κοπέλα.. αμοιβαία τα συναισθήματα.. μην έχεις καμία αμφιβολία για αυτό.
..ταράζομαι, αναστατώνομαι, θυμώνω, παραμιλώ, τρελή is back! Σύννεφα παντού, στο μυαλό μου, στη ψυχή μου, πόσο πολύ θέλω να σου μιλήσω.. πόσο πολύ θέλω να δω τα μάτια σου, να σε πειράξω, να σε αναστατώσω, να τρελαθούμε παρέα, σα μικρά παιδιά..

..Με μάγεψες.. μόνο με τη σκέψη.. Σε μάγεψα .. μόνο με μερικές λέξεις..


Όταν το Κάρμα σου λέει Hello..
δε μπορείς να αντισταθείς..
ας περνούν γοργά τα χρόνια..
η μαγεία είναι η ίδια που θα αισθανθείς..
όταν σκέφτεσαι εμένα..
και με αποζητάς..
όταν σκέφτομαι εσένα..
να στο ανταποδίδω δίχως να με αγαπάς..!

Υποκλίνομαι στο Κάρμα..
όταν μου μιλά για εσένα..
μια μας θέλει μαζί..
μια μας θέλει χώρια..
μα πώς γίνεται σε τούτη τη ζωή..
να αγαπιόμαστε με τόση μεγάλη στεναχώρια;;;

Όταν το Κάρμα σου λέει Hello..
του απαντάς και εσύ το ίδιο..

Hello..

magicfariel

πηγή φωτογραφίας pixabay free photos