Παρασκευή 17 Νοεμβρίου 2023

Ανάδρομος Ουρανός στον Ταύρο και Άρης στον Σκορπιό! Μια ιστορία δίχως τέλος! by MagicF’Ariel..

Καλησπέρα αγαπητά μου ξωτικά! Αν και Παρασκευή νωρίς το βραδάκι, σκέφτηκα να γράψω έτσι τα δικά μου τα παράξενα, με αφορμή βέβαια τον ανάδρομο Ουρανό που έχει κατσικωθεί στο ζώδιο του Ταύρου και σε αυτά που νιώθουμε εδώ και πολλές ημέρες, αυτά τα έντονα τα συναισθήματα, που τα εκφράζουμε με τρόπο ιδιαίτερα επιθετικό. 
Ο Άρης στο Σκορπιό, δίνει ρέστα, έχουμε άλλες οχτώ ημέρες (24/11) για να ξεπεράσουμε τους εαυτούς μας, ότι και αν σημαίνει αυτό!

Αντιλαμβάνομαι πως Ταύροι, Λιοντάρια, Σκορπιοί και Υδροχόοι, είναι τα ζώδια που επηρεάζονται περισσότερο και κυρίως του τρίτου δεκαημέρου! Όμως αυτό δεν είναι απόλυτο, γιατί εδώ έχουμε να κάνουμε με υπερδυνάμεις του σύμπαντος! Από αστρολογικής άποψης πάντα! 



Ας αφήσουμε τη σκέψη μας ελεύθερη. Ο Ταύρος από τη φύση του είναι ένα αργοκίνητο καράβι, δηλαδή για τα βήματα που κάνει πρέπει να είναι απολύτως σίγουρος, συνεπώς θέλει το χρόνο του να επεξεργαστεί τα δεδομένα, να πάρει μπρος η μηχανή, να προετοιμαστεί ψυχολογικά, ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι! Ο ανάδρομος Ουρανός τι κάνει; Τον αναστατώνει, τον αποπροσανατολίζει, του αλλάζει προτεραιότητες, φέρνει το χάος και την ταχύτητα στη ζωή του Ταύρου! Εκεί που είναι όλα κάλμα, τσουπ ένα μπουρίνι έτσι για το σασπένς! Κάθε μέρα όμως;;; 
Ο Άρης λοιπόν από τον Σκορπιό, ένα ζώδιο που βρίσκεται απέναντι από τον Ταύρο, έχει ορεξούλες και θέλει να μείνει αξέχαστος, με κάθε τρόπο! Μπαίνει σφήνα λοιπόν, στον Ουρανό, υπάρχει τρελή αδυναμία στον Ταύρο, ιδιαίτερα όταν το κόκκινο τον αφηνιάζει και τον τρελαίνει και τον βγάζει εκτός εαυτού! 
Και κάπως έτσι, οι ημέρες αυτές, είναι όπως όλες οι άλλες, μόνο που για κάποιο περίεργο λόγο, δεν έχουμε την υπομονή, ίσως ούτε και την ευγένεια, για να αντιμετωπίσουμε αυτό το, για ακόμα μια φορά! Την επανάληψη. Τα ίδια και τα ίδια! Ενώ όλα έχουν αλλάξει τριγύρω μας ίσως και τίποτα μπορώ να πω, αντιδράμε, ξεσπάμε, γινόμαστε μάχιμοι, ανταγωνιστικοί, δεν αφήνουμε τίποτα να πέσει κάτω. Πείσμα, εγωισμός, θυμός, παράπονα, αδικίες, γιατί ο Ουρανός βρίσκει τρόπους για να προκύπτει μια προσπάθεια ακόμα, μια ευκαιρία και ο Άρης, δε θέλει μοιρασιές, ούτε δίκαια πράγματα, να κερδίσει ο καλύτερος τη μάχη, είναι η επιθυμία του. Με Σκορπίσια μέσα, παρακαλώ πολύ! Πόσο σκοτάδι, πόσο παρασκήνιο, πόσο ψέμα όμως..;;; 

Και τα τέσσερα ζώδια, Ταύρος, Λέων, Σκορπιός και Υδροχόος, απεχθάνονται τα ψέματα. Τιμωρούν αυστηρά τους ψεύτες! Κόβουν ακόμα και σχέσεις ζωής. Κάποιο όμως από αυτά τα ζώδια, θα πει το ψεματάκι του, προκειμένου να πετύχει το σκοπό του! Τις μέρες αυτές. Ίσως να συμβαίνει ήδη. Να έχει ήδη συμβεί! Όλα παίζουν και τίποτα. Σωστά; 

Βρίσκομαι σε άμυνα η Ταυρίνα, πώς να το πω αλλιώς; Όλη μέρα, κάθε μέρα, ξεπερνάω τον εαυτό μου, θίγομαι πιο εύκολα, εξάπτομαι πιο εύκολα, θυμώνω, εξαγριώνομαι, γυρεύω τις βαθύτερες αιτίες και δεν υπάρχουν! Υπάρχουν και βέβαια υπάρχουν, μια νέα αρχή, σε κάτι πρωτόγνωρο, μοναδικό, ένα έργο ζωής! Είπαμε, φέτος οι Ταύροι πραγματοποιούν τα όνειρά τους! Αυτό δεν είναι εύκολο, αυτό για να φτάσει από το όνειρο στην απόλυτη υλοποίηση, θέλει κόπο, αγώνα, μια μάχη καθημερινή, γερό στομάχι και γερά νεύρα! Έτσι οι Ταύροι πραγματοποιούν τα όνειρά τους. Για να αξίζει το κάθε λεπτό, το κάθε λιθαράκι, το κάθε οτιδήποτε. Να τους ανήκει, εξολοκλήρου! 
Και πάνω σε μια τέτοια περίοδο, έχουμε δυνατά αστρολογικά γεγονότα, που ουσιαστικά μας σπρώχνουν, στο πιο γρήγορα και στο πιο αποτελεσματικά, γιατί χρόνος δεν υπάρχει, ούτε περιθώριο λάθους, ούτε φυσικά οι ισορροπίες δεν πρέπει να διαταραχθούν. Πλευρές αμέτρητες που ζητούν και απαιτούν, που ρουφούν καθημερινά όλη μου την ενέργεια, που το πρωί είμαι δυνατή και φτάνει το βράδυ και είμαι μια γυναίκα, μια Ταυρίνα, χιλιό ταλαιπωρημένη, ισοπεδωμένη, τι και αν είμαι νικήτρια της ζωής;;; Ένα χάλι μαύρο.. 

Πόσα συναισθήματα προκαλούν τέτοιες σκέψεις; Ο Άρης από τον Σκορπιό, είναι ο λόγος που είναι έντονα, σκοτεινά, κρύβουν πείσμα και εγωισμό. Σκέψεις γεμάτες από παράπονο, που δεν προλαβαίνουν να ωριμάσουν, γίνονται θυμός, αντιδράσεις απότομες, μοναξιά. Σκορπίσιες με στάμπα. Είναι προσωπικό το θέμα, ο καθένας από εμάς εκεί έξω, πρέπει να αντιμετωπίσει την πάρτη του τις μέρες αυτές, μέσα από απρόβλεπτα γεγονότα. Να υποθέσω πως η μάχη του καλού με του κακού, είναι αυτό που έχουμε να αντιμετωπίσουμε μέχρι ο Άρης να αλλάξει ζώδιο. 

Ως Ταυρίνα λοιπόν που είμαι, θα συνεχίσω να εκφράζομαι αυθόρμητα και ας είμαι απότομη πολλές φορές, θα γαληνέψει το σύμπαν μου κάποια στιγμή και θα ηρεμήσω. Θα συνεχίσω τη μάχη που δίνω, όσο μπορώ και μου το επιτρέπει η Θεά Τύχη. Μισώ τα ψέματα και είμαι απαίσια ψεύτρα! Βγάζω σπυριά ακόμα και με τον ίδιο μου τον εαυτό. Συνεπώς, μπαμ και κάτω και ότι θέλει ας προκύψει! Θα παλέψω τίμια και με ήθος και θα απαρνηθώ τα μυστήρια μονοπάτια του Άρη και ας φτάσω στο τέρμα λίγο αργότερα. Όποιος μπαίνει εμπόδιο στα σχέδιά μου, ας έχει μια πολύ καλή δικαιολογία! 

Το απρόβλεπτο με αναστατώνει, χάνω τη ψυχραιμία μου, τρελαίνομαι, όμως συγχρόνως με ξυπνά, δουλεύει ο εγκέφαλος. Κατεβάζω ιδέες, εναλλακτικές, το ψάχνω! Οπότε και εκεί όποιος έχει διαφορετική άποψη, άμα θέλει ας το συζητήσουμε.. χαχα.. δε λέω ποτέ όχι.! Κάθε μέρα και από μια πρόκληση, κάθε μέρα αμύνομαι απέναντι σε ανθρώπους και καταστάσεις που απλά κάποιοι πρέπει να κάνουν τη δουλειά τους σωστά και κάποιοι να μη με ενοχλούν άνευ λόγου και αιτίας. Πολύ γενικό, που κρύβει ένα λαβύρινθο από πίσω, μη χαθούμε βραδιάτικο, ο σκοπός είναι να χαλαρώσουμε. 

Αναφέρομαι σε εμένα, αλλά πόσοι εκεί έξω, δίνετε μια μάχη, ίδια; Περίπου ίδια; Διαφορετική; Το συναίσθημα μετράει και πως η κάθε ηλικία προφανώς έχει τις ανησυχίες της.. Εμείς οι άνω των 40.. 😅πάμε προς το διάστημα.. Έχουμε πολύ καιρό ακόμα για την πτώση.. Τέλος πάντων, μου λέω ψυχραιμία, μας λέω ψυχραιμία και ότι είναι να γίνει, θα γίνει και σίγουρα όχι από τον καναπέ.. που τόσο μου έχει λείψει.. 

..μια ιστορία.. δίχως τέλος.. 

καλό βράδυ.. 💗

magicfariel

Φωτογραφία από Piyapong Saydaung από το Pixabay