Κυριακή 15 Οκτωβρίου 2017

Dear Mr. Love..!

Αγαπητέ κύριε Έρωτα,
έχω καιρό να σου γράψω, να σε θυμηθώ..

στο λέω για να σε ξεγελάσω..
γιατί ξέρεις.. πως ακόμα σε αγαπώ!

Στα ξένα έγραψα το τίτλο,
έτσι για το καμουφλάζ,
μα το νόημα είναι και πάλι το ίδιο,
πες μου, μήπως και εσύ με αγαπάς;;;


Αφήνομαι ελεύθερη στο χρόνο, γουστάρω πολύ να χαθώ..
να ξεχάσω εκείνο το πόνο, να μη θέλω να σε δω!

Μα ο χρόνος με φέρνει πάλι σε εσένα..
έχω τόσο ανάγκη τα μάτια σου να δω..
μια κουβέντα από τα χείλη σου τα αγριεμένα..
διώχνουν από τη ψυχή μου όλο το κακό..

Dear Mr. Love
δώσε λίγη σημασία, δε θα είσαι για πάντα νέος θαρρώ..
άφησε ελεύθερη τη δική σου τη φαντασία,
άσε με ακόμα πιο πολύ να σε ερωτευτώ!

Κάθε άγγιγμά μου, σου στέλνει σήμα στη καρδιά,
κάθε όμως ματιά σου, με στέλνει ακόμα πιο μακριά!

Κύριε Έρωτα,
μη φοβάσαι αγάπη να νιώσεις εσύ τη μοιράζεις στις ψυχές εκεί..
τη καρδιά σου ποτέ δε θα προδώσεις.. ξέρεις πως κάθε στιγμή είναι αληθινή..

Αγαπητέ κύριε Έρωτα,
το χρόνο που αφιερώνεις στο να ψαχουλεύεις..
δώσε τον σε εμένα μια φορά..
και σταμάτα να με αποφεύγεις..!

Γύρεψε απαντήσεις από τα μάτια μου..
τα χείλη μου έχουν πολλά να σου πουν..
μη φοβάσαι τόσο την αύρα μου..
οι ψυχές μας αιώνες μαζί ζουν..

μη τρομάζεις βρε κουτό..

so..

Dear Mr. Love!

magicfariel

πηγή φωτογραφίας pixabay free photos