Σάββατο 17 Ιουλίου 2021

Επιλογές & Συνέπειες..!

σα μαθηματική πράξη μου ακούγεται..
όμως κάθε φορά οι προσθαφαιρέσεις τόσο μαγικές, μα τόσο καταστροφικές,
αναρωτιέμαι το Γιατί; 

Επιλογή μου ήταν να σε ερωτευτώ, 
να το κρύψω όσο μπορώ,
ακόμα και από εμένα την ίδια,
πίστευα πως θα έφευγε με τον καιρό! 



Ο καιρός όμως πάγωσε τον χρόνο,
έφτιαξε ένα ηφαίστειο μέσα στην καρδιά,
κάλεσε στην πορεία και τον Κρόνο,
ξέθαψε συναισθήματα πολλά! 

Επιλογή μου ήταν να κάνω μπόλικα λάθη,
που πλήγωσαν και των δυο την καρδιά,
αλλά πού η έρημη να φανταστώ,
πως θα προέκυπταν τέτοια πάθη;
και πως αιώνια εσένα θα ερωτευτώ; 

Και κάπως έτσι ο Κρόνος,
ξεσκέπασε τα μυστικά,
τσάκισε κάθε ευκαιρία,
να αγαπηθούμε εμείς παντοτινά! 

Ω ναι, οι συνέπειες τρομάζουν,
σπέρνουν φόβο στις καρδιές,
πολύ τη συμπεριφορά μας την αλλάζουν, 
είσαι σίγουρος πως δε με θες; 

Επιλογή μου ήταν να σου γράψω γράμμα ερωτικό,
να φτιάξω ποίηση για εσένα,
την αλήθεια της καρδιάς μου να σου εξομολογηθώ, 
να σε προσκαλέσω να έρθεις κοντά σε εμένα! 

Συνέπεια η μοναξιά μου,
δεν κατέληξες ποτέ στην αγκαλιά μου,
γιατί άργησα τα σημάδια να δω,
άργησα.. εσένα να ερωτευτώ!

Συνέπεια ο έρωτας να αλλάξει χρώμα για εμένα τώρα πια,
κανείς να μη μπορεί να φτάσει, εσένα,
έναν ανεκπλήρωτο έρωτα από τα παλιά!

Επιλογή μου όμως είναι να γράψω απόψε,
να σου θυμίσω πως ακόμα ζω
πως μόνο εσένα αγαπάω και κανέναν άλλον δε θέλω να ερωτευτώ! 

Συνέπεια.. ; 

my story, my life..

magicfariel ✨

Φωτογραφία από Stefan Keller από το Pixabay