Δευτέρα 12 Ιουλίου 2021

Στη Χρυσή σου την Ακτή..!

Θέλω πολύ να σε δω
μα φοβάμαι το τι θα αισθανθώ!

Η καρδιά μου ακόμα δυνατά χτυπά
στη σκέψη μόνο,
πως θα αντικρίσω τα μάτια σου ξανά!

Όμως προτιμώ τις μοιραίες συναντήσεις,
που είναι βγαλμένες από τα παραμύθια,
μα εσύ αλλάζεις το story κάθε φορά,
μου μπερδεύεις πολύ εκείνη την αλήθεια! 

Να διασχίσω πεδιάδες, βουνά και ωκεανούς,
μόνο για να σε συναντήσω,
μα όταν με ανταμώσεις στα ξαφνικά,
να με αφήσεις να σε αγκαλιάσω και να σε φιλήσω! 



Κάτσε, οι μεγάλοι έρωτες,
συμβόλαια δε κάνουν,
ούτε θέτουν περιορισμούς,
οι καρδιές αυθόρμητα συνήθως ότι θέλουν πράττουν
διώχνουν μακριά εκείνους τους ενδοιασμούς.. 

Πόσα χρόνια ακόμα πρέπει να περάσουν,
για να πιστέψεις πως εγώ μόνο εσένα αγαπώ,
πως είσαι ο άντρας της ζωής μου,
επιμένω πολύ σε αυτό!

Όλα για έναν Υδροχόο γίνονται στη ζωή αυτή,
μόνο τόσα μπορώ να αποκαλύψω,
εύχομαι τα λόγια μου να φτάσουν,
σε μπουκάλι στη χρυσή σου την ακτή..
την καρδιά σου μαγικά να αγγίξουν.. 

my always & forever! 💘

magicfariel

Φωτογραφία από Deflyne Coppens από το Pixabay