Πέμπτη 22 Μαρτίου 2018

Τα Ζώδια σήμερα, Πέμπτη 22/03/2018 by MagicF’Ariel!

Καλημέρα αγαπητά μου ξωτικά! Ίσα που προλαβαίνω, αλλά σκέφτηκα, πως μου φτιάχνετε τόσο πολύ το κέφι, κάθε φορά που
σας γράφω τις παραξενιές μου.. που χαλάλι! Και τι έγινε; Ας αργήσω λιγουλάκι.. χαχα!

Να σας αποκαλύψω και τα μαντάτα των ημερών, όχι τίποτα άλλο, να φύγει από μέσα μου, να τρελαθούμε all together! Το παρελθόν ξανά χτυπά! Ότι έχει μείνει ανοιχτό, ή θαμμένο κάτω από το χαλάκι, τσουπ θα σκάσει μύτη και θα το πάθουμε το εγκεφαλικό! Να το προσμένουμε, ανα πάσα στιγμή και ώρα, να μπορεί τώρα που θα βγω από το σπίτι μου.. να δω ένα φάντασμα.. χαχα! Αστειεύομαι.. αλλά έχω και το νου μου..!

Λίγα λόγια και καλά.. σωστά;

φιλάκια..


Κριός
Ζόρικη η μέρα σας, προκύπτουν διάφορα εμπόδια στο δρόμο σας, θα πρέπει να κρατήσετε χαρακτήρα και να είστε όσο περισσότερο ήρεμοι γίνεται!

Ταύρος
Τα δίνετε όλα στη δουλειά σας και αυτό φαίνεται! Μη παρατήσετε τα όπλα σε καμία περίπτωση! Το σύμπαν είναι με το μέρος σας ως δια μαγείας!

Δίδυμος
Αφιερώστε χρόνο στο σύντροφό σας. Η μέρα έχει επιρροές ερωτικές και πολύ ρομαντικές! Μην αντιστέκεστε στο πειρασμό, απολαύστε τον καλύτερα!

Καρκίνος
Αλλιώς τα υπολογίζατε, αλλιώς σας έχουν προκύψει, είστε μέσα στη γκρίνια και την απαισιοδοξία. Προφανώς κάτι θέλει να σας αποκαλύψει το σύμπαν!

Λέων
Και ξαφνικά κάτι που συνέβη μια φορά και έναν καιρό, θα επανέλθει στις σκέψεις σας, μπορεί να κάνετε και μια μυστήρια συνάντηση! Μην εκδηλώνεστε!

Παρθένος
Προσπαθείτε να διορθώσετε ένα λάθος που έγινε κάποτε. Οτιδήποτε και αν έρθει στην επιφάνεια, έχει τη λύση του. Την απάντηση την έχετε στο τσεπάκι!

Ζυγός
Βρίσκεστε σε μια υπερένταση, μπορεί σήμερα να είναι μια καινούργια μέρα και να προσπαθήσετε να προσαρμοστείτε. Κάθε επανάσταση θέλει το χρόνο της μετά!

Σκορπιός
Πεσμένα τα κέφια. Θα προτιμούσατε να τη βγάλετε στο κρεβατάκι σας. Δυστυχώς μόνο μια κοπάνα σας σώζει, αλλά μετά; Το χάος! Αξίζει; Δεν αξίζει!

Τοξότης
Πολύ δυνατοί και αποφασισμένοι για όλα! Προφανώς και είναι αστρολογικό το θέμα, να το εκμεταλλευτείτε αναλόγως για να κλείσετε τις εκκρεμότητές σας! Όλες έτσι;

Αιγόκερως
Έχω την εντύπωση πως σήμερα θα ντυθείτε σούπερ σέξι. Νιώθετε μια φλόγα, έτσι είστε κάπως ξεσηκωμένοι. Θέλετε να εντυπωσιάσετε και είναι ευκολάκι αυτό για εσάς!

Υδροχόος
Ιδανική ημέρα για relax. Το σύμπαν σας φωνάζει να το ρίξετε στον ύπνο, να κλείσετε το κινητό σας, να εξαφανιστείτε από παντού. Να ηρεμήσουν οι σκέψεις σας!

Ιχθύς
Βελτιώνεται η διάθεσή σας και επιτέλους συναναστρέφεστε με τα κατάλληλα άτομα που σας κατανοούν και συμβαδίζουν με τα όνειρά σας. Χαμογελάστε!

magicfariel

πηγή φωτογραφίας pixabay free photos