Κυριακή 23 Ιουλίου 2017

Φλέγομαι από την Αύρα σου!


μέρες τώρα μωρό μου..
μήπως θέλεις κάτι να μου πεις;;;

Με τα λόγια μου γιατί έχεις μπλέξει..
αγωνιάς τι άλλο μπορεί να βρεις;;

Φλέγομαι, καίγομαι ολόκληρη..
είσαι τόσο κοντά..
η Αύρα σου με έχει ξετρελάνει..
θέλω τόσο πολύ να σε δω ξανά!

Μήπως να έρθεις τις φλόγες να σβήσεις..
μπας και πέσει ο πυρετός;;
ή πάλι με την όρεξη θα με αφήσεις..
είσαι και άντρας πολύ σοβαρός!




Μωρό μου φλέγομαι σου λέω..
καίγομαι παντού..
έχω κάνει κάτι και φταίω..;;;
νιώθω πως μου κάνεις πολύ βουντού!

Πιάσε τη μάνικα, δρόσισέ με..
λαχταρώ τα δικά σου τα φιλιά..
έλα και σφιχτά αγκάλιασέ με..
πεθαίνω για τη δική σου τη ματιά!

Φλέγομαι από την Αύρα σου..
που είναι τόσο μαγική..
βλέπω παντού τα μάτια σου..
ξέρω πως είσαι κάπου εκεί..

Και εγώ εδώ σε περιμένω.. ❤

magicfariel

πηγή φωτογραφίας pixabay free photos