Πέμπτη 6 Ιουλίου 2017

Αν με Σκέφτεσαι.. να μου το δείξεις!

άλλο κρυφτό μην παίζεις πια!
τι σε κρατά από το να αποφασίσεις..
στη ζωή σου να με βάλεις για τα καλά..;;;

Αν με Σκέφτεσαι.. σημαίνει κάτι..
πως έχεις και εσύ συναισθήματα βαθιά..
ξέρω πως γυρεύεις τη δική μου την αγάπη..
η καρδιά μου για σένα χτυπά αληθινά! ❤





Κάθε ευχή που σου μοιράζω..
φέρνει στη ζωή σου μαντάτα μαγικά..
σε ανεβάζει και ας εγώ αναστενάζω..
αναρωτιέμαι.. θες να με δεις ξανά;;;

Αν με Σκέφτεσαι.. κάνε κάτι..
τα χρόνια φεύγουν, δε θα έρθουνε ξανά..
δεν έχεις νιώσει ποτέ τέτοια αγάπη..
μη τρομάζεις αν είναι αμοιβαία τα συναισθήματα αυτά!

Κάνε μια φορά εκείνον τον Ιππότη..
τον άντρα που τόσο λαχταρώ..
σου χαρίζω τη δική μου νιότη..
για να σε δω.. αστέρι ψηλά στον ουρανό..!!!

Αν με Σκέφτεσαι..
είναι αμοιβαίο..
σε σκέφτομαι και εγώ..

magicfariel