Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2021

Πόσα Τραγούδια είσαι Εσύ;;;

..να ξερες πόσες φορές το αναρωτιέμαι! 

Κάθε στίχος οδηγεί τις σκέψεις μου σε σένα,
κάθε μελωδία, με ταξιδεύει μαζί σου στα ξένα
όπως φαίνεται είσαι όλα τα τραγούδια μαζεμένα
αυτά ακούω.. και ξεφεύγω, πάω στα χαμένα.. 






Όταν το ραδιόφωνο ανοίξω,
επιλέγω πάντα εκείνον το σταθμό,
αχ το τραγούδι σου, ας το αφήσω..
πάλι σε εσένα ταξίδεψε το ρημάδι το μυαλό! 

Θα προσπαθήσω να το χορέψω,
οι μαγικές ενέργειες να αλλάξουν διαδρομή,
μα μόλις μου έρχεται να το τραγουδήσω,
πάλι στις σκέψεις μου έρχεσαι Εσύ!

Πόσα τραγούδια είσαι Εσύ;
θες να σου τα απαριθμήσω;
Φτάσαμε στο άπειρο, ποιος να το φανταστεί;
μήπως τους τίτλους να σου υπενθυμίσω;

Το συναίσθημα είναι πάντα το ίδιο,
από τη μια το άσμα σου ευφραίνει την καρδιά,
μα μόλις τις αντιστάσεις μου χαλαρά αφήσω..
δακρύζουν τα μάτια μου για ακόμη μια φορά! 

μα.. πάλι τα ίδια τραγούδια θα ακούσω..
από εκείνα που εσένα θυμίζουν παντοτινά..
τα μάτια σου ξανά θα πεθυμήσω..
το σ’αγαπώ.. θα στο πω τραγουδιστά! 

Πόσα τραγούδια είσαι Εσύ..
.. το σκέφτηκες ποτέ;;;

magicfariel

Φωτογραφία από Ria Sopala από το Pixabay