Κυριακή 27 Απριλίου 2014

Παιχνίδια Κατασκόπων..

Διαπιστώνω προς μεγάλη μου έκπληξη, ότι όσο και αν μεγαλώνουμε, τα παιχνίδια ποτέ δε σταματούν! Κάποτε ήταν αθώα, όμως όσο τα χρόνια περνούν, αλλάζουν γίνονται πιο πονηρά, πιο ανήθικα, πιο αυστηρά! Κάποια αφορούν το χρήμα, κάποια των έρωτα, όμως σε
όλες τις περιπτώσεις, το παιχνίδι είναι ζωντανό, είναι αληθινό, είναι ανοιχτό για όλους! Το μόνο που χρειάζεται, είναι μυαλό και στρατηγική..
Και εδώ είναι που τα βρίσκουν σκούρα αρκετοί, αφού το πάθος, του αγώνα και της νίκης, τους ξεγελά, κάποιους τους απογειώνει και κάποιους τους καταρρακώνει, γιατί πρέπει να υπάρξει και επόμενη φορά..!!
Όμως τα λεφτά δε με ενδιαφέρουν, άρα δε παίζω εκεί.. Το παιχνίδι του έρωτα με καίει και μου τρελαίνει τη ψυχή..
Και ερχόμαστε στο θέμα μας, σε εσένα, που βρίσκεσαι παντού και ας μη φαίνεσαι και ας μην υπάρχεις! Νιώθω περικυκλωμένη, από τα μάτια σου, που σίγουρα δεν είναι τα δικά σου, όμως ξέρω πια, να ερμηνεύω το κάθε τι..
Μαντάμ Πουαρό θα πρέπει να με φωνάζουν, αφού κάθε στοιχείο και μια αποκάλυψη, κάθε καπνός και μια φωτιά.. Ξέρω, νιώθω, διαισθάνομαι, εικόνες, στιγμές, διαθέσεις, αφού ως ξωτικό, έχω χαρίσματα, παράξενα και μαγικά.. Ξέρω ότι και εσύ είσαι ένας Μάγος, μυστήριος και σκοτεινός, όμως αυτό μου αρέσει πολύ, είναι όταν οι κόσμοι μας ανταμώνουν, πως, υπάρχει κάτι εκεί..

Οι Μάσκες μας αρέσουν, καλπάζει η φαντασία πολύ, εγώ λέω να τη βγάλω, όμως φοβάμαι πως δε θα είσαι εκεί..!!

F’Ariel