Κυριακή 27 Απριλίου 2014

Βρέχει & Θέλω Τόσα να Σου Πω..

Δεν έχει σημασία εάν έχει ξημερώσει, έξω είναι σκοτεινά, αφού τα σύννεφα είναι γκρίζα και κάθε λίγο και λιγάκι βροντάει, έτσι για να μου θυμίζει, εσένα, το κακό αγόρι.. Βρέχει ξαφνικά, βγαίνει ο ήλιος πού και πού, όμως όπου και να
κοιτάξω, βλέπω τα μάτια σου, τα αυστηρά!

Θες να μου πεις κάτι?
Τι είναι αυτό που σε σταματά?
Εσύ δε φοβάσαι τίποτα… Έτσι δεν είναι?


Και ταξιδεύω παρέα με τα σύννεφα, νιώθω και εγώ έτσι μια ένταση, σκοτεινιάζει ο κόσμος μου, γιατί αυτό είναι το mood της ημέρας!

Όμως όπου σκάσει ο ήλιος, προς τα εκεί θα κοιτάξω, γιατί το φως του το χρυσαφί, θα με κάνει να χαμογελάσω και να το διασκεδάσω, αφού είμαι σίγουρη, πως κρατάς και εσύ τη σκέψη μου..

Ναι σε νιώθω, όλο και περισσότερο, όμως θα αντισταθώ, γιατί έτσι κάνουν οι κυρίες, φεύγουν, χάνονται, εξαφανίζονται για να τις αποζητούν! Βρέχει και ναι θέλω ακόμα περισσότερα να σου πω, όμως δε θα το κάνω, όλο αυτό που γράφω είναι αρκετό, για να καταλάβεις αγόρι μου, τι εννοώ..!@

“..i want you so.. like fallin’ rain..”

magicfariel