Πέμπτη 20 Απριλίου 2023

Ο Πλούτωνας μου έστειλε Σημάδι..

..ένα τραγούδι από τα παλιά! 🎵 “With or Without You – U2” 

Το έπαιζε σιγά το ραδιόφωνο, όμως το άκουγα τόσο δυνατά, η ψυχή μου με έπιασε, τα λόγια του, μου έκατσαν πολύ βαριά! 

Και σε περιμένω.. είτε το θες, είτε όχι!
Και συνεχίζω να σε περιμένω και ας μην έρθεις ποτέ! 




Και σε σκέφτομαι.. είτε με σκέφτεσαι, είτε όχι! 
Και συνεχίζω να σε σκέφτομαι και ας είμαι η μόνη!

Ο Πλούτωνας με τάραξε! Βρήκε τα σκοτάδια μου. Ανακάλυψε αυτό που μου βασανίζει το ψυχή. Εκείνο το αιώνιο Γιατί; Γιατί να σε ερωτευτώ, όταν κανένα σύμπαν δε μου επιτρέπει να υπάρχω μέσα στη ζωή σου; Γιατί; Γιατί; Ο Πλούτωνας μου έχωσε το μαχαίρι στην καρδιά! Έφτασε στην πηγή, ή μάλλον στην πληγή, το πιο σκοτεινό σημείο του σώματός μου.. Η καρδιά! 
Μαυρισμένη, καρβουνιασμένη, σκονισμένη, μα ο Πλούτωνας πείσμωσε, έψαχνε απεγνωσμένα να βρει χρώμα κόκκινο.. ένα τραγούδι, το πιο κοφτερό μαχαίρι..! With or without you.. και όλα εμφανίστηκαν μαγικά.. μια ιστορία, ένας ανεκπλήρωτος έρωτας, αμέτρητες απορρίψεις, πείσμα, εγωισμός, δράση – αντίδραση, μια μάχη μονόπλευρη, άνιση, άδικη.. Γιατί;;;; Ποιος ο λόγος;;; 

Ο Πλούτωνας φέρνει αλλαγές! Ξεριζώνει το παλιό, το σκάρτο, εκείνο που δεν υπάρχει λόγος να υφίσταται. Πρώτα ο πόνος και μετά η θεραπεία. Πρώτα η αλήθεια και μετά η απελευθέρωση. Και ερωτώ γιατί ένα τραγούδι να πονάει τόσο; Γιατί τα λόγια ενός τραγουδιού έχουν τόση δύναμη να φέρουν τα σύννεφα, στα ξαφνικά; Γιατί ακόμα αναρωτιέμαι αν μπορώ να ζήσω με ή χωρίς εσένα, ενώ είμαι ακόμα πολύ ερωτευμένη μαζί σου; Σε τι βοηθούν οι αποκαλύψεις, όταν ο παίχτης είναι ένας; Πιο το όφελος; 
💖💗💖
Η αληθινή αγάπη δε θέλει άλλους συντρόφους! 
Η αληθινή αγάπη δε συμβιβάζεται με κάποια άλλη μέτρια, ίσως και αδιάφορη!
Η αληθινή αγάπη είναι για πάντα! 
Η αληθινή αγάπη είναι αθώα και πιστή! 
Η αληθινή αγάπη δεν επιτρέπει τα ξένα τα κρεβάτια!
Η αληθινή αγάπη επιλέγει τη μοναξιά! 
💘
Και Εσύ δίνεσαι από δω και από εκεί! Πώς το λέει το τραγούδι; And you give yourself away.. Και το λέει και το ξανά λέει και επιμένει πως σκορπίζεσαι σε ανούσιες αγάπες, σε εφήμερους έρωτες, σε φλερτ που προσφέρουν προσωρινή χαρά και ικανοποίηση! Γιατί; Φοβάσαι την αληθινή αγάπη. Δε σου αξίζει η αληθινή αγάπη! Την απαρνήθηκες πολλάκις! 

Ο Πλούτωνας επιμένει. Θέλει να μάθει για την πιο άδικη ιστορία αγάπης που προέκυψε από το πουθενά. Γιατί τον αγάπησες; Γιατί σε έδιωξε μακριά; Γιατί με κάθε τρόπο το σύμπαν κατέστρεψε μια αγάπη που θα κρατούσε αιώνια;;; Και όταν πάρει τις απαντήσεις του.. το τραγούδι θα σταματήσει να πονά τόσο πολύ.. Ο σκοπός είναι η καρδιά μου να αποκτήσει χρώμα ροζ.. να κάνει ένα restart.. όχι για να βρει μια άλλη αληθινή αγάπη.. αλλά τη γαλήνη, την αποδοχή, πως στη ζωή αυτή.. something is meant to be and something not!

Και συνεχίζει το τραγούδι να παίζει.. και φτάνει στο σημείο που λέει.. “Nothing to win and nothing left to lose..” 

Και εσύ συνεχίζεις.. να σκορπίζεσαι.. “give yourself away” Έτσι κάνουν οι Άνεμοι.. 

magicfariel

Φωτογραφία από Gisell GC από το Pixabay