Τετάρτη 27 Ιουλίου 2022

Θεά Αφροδίτη, δε μας τα λες καλά!


Ξεγέλασες ακόμα και τον Δία με τα καμώματα αυτά! Της λέω σε πρώτη φάση.. 

Θεά Αφροδίτη, το ταξίδι έγινε..
μόνο που πήρες λάθος μονοπάτι!
Την Αγάπη πολύ τη δυσκόλεψες.. 
Μας έβγαλες και τη ψυχή και το μάτι! 

Θεά μου, έχεις καλοκαιρινή διάθεση,
ή μήπως τα έχεις ολίγον παρμένα;
Ο Κρόνος σου έχει βγάλει το χτικιό..
Ο Πλούτωνας τα απωθημένα! 






Αφροδίτη μου, Θεά του Έρωτα,
πόση κατανόηση να δείξω.. 
όταν με κάνεις και προσδοκώ,
στα μαγικά σου φίλτρα μέσα να με ρίξω!

Ο Δίας είχε πλάνο μαγικό,
οι ερωτευμένες ψυχές να ενωθούνε.. 
να προκύψουν συναντήσεις ξαφνικές..
τα μάτια να ξανά ειδωθούνε!

Αφροδίτη μου, τι δε σου άρεσε σε αυτό,
πες μου μπας και καταλάβω!
Γιατί απέτρεψες κάθε τι το μαγικό..
πώς την καρδιά μου εγώ θα γιάνω;;;

Τώρα που στο Λέοντα θα πας..
για πάρε δυο – τρεις ανάσες..
φλογερά πάθη να σκορπάς..
και πάντα εμάς τους Ταύρους να θυμάσαι..!

Αφροδίτη .. μας τα έκανες μούτι!
τόσο απλά..

magicfariel

Φωτογραφία από OpenClipart-Vectors από το Pixabay