Κυριακή 21 Ιανουαρίου 2018

Κακίες δε κρατώ...απλά χάνομαι με το καιρό..!


Ήθελα να σου πω..
κακίες δε κρατώ..
είμαι όμως θυμωμένη πολύ..
με εμένα.. ανήκω στη κατηγορία η χαζή!

Κακίες δε κρατώ..
όμως έτσι νιώθω το καιρό αυτό..
ευχές ναι τις μοιράζω, έξω φωναχτά..
είναι κραυγές μες στη νύχτα..
τα δικά μου ουρλιαχτά!



Μα κάπως πρέπει να ξεσπάσω..
να κρατήσω και στυλ αριστοκρατορικό..
είμαι γυναίκα απο σπίτι..
ω ναι θα δείξω το καλό μου εαυτό!

Όταν όμως πέσει το σκοτάδι..
και βρίσκομαι κάπου εκεί έξω μονάχη
εσένα σκέφτομαι μονάχα..
θυμώνω και φουντώνω..
όμως κακίες δε κρατώ και πάλι..!

Η αγάπη θα είναι πάντα αγάπη..
και ο έρωτας, ένας παντοτινός έρωτας..
ο πόνος και η θλίψη θα τα συνοδεύουν..
και οι αναμνήσεις γλυκά θα τα χαϊδεύουν..

Και όχι κακίες δε κρατώ..
απλά χάνομαι με το καιρό..

magicfariel

πηγή φωτογραφίας pixabay free photos