Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου 2017

Πες μου κάτι για τον Έρωτα..

έλα μίλησέ μου.. μη ντρέπεσαι..

Είναι όμορφος ή ασχημόφατσα; μήπως έχει καλό λέγειν; Τι είναι αυτό το συναρπαστικό που έχει πάνω του; Θέλω να μάθω.. Είμαι περίεργη. Την αλήθεια όμως, δε μου αρέσουν τα παραμύθια..

Όλη μου τη ζωή τον γυρεύω. Μια εμφανίζεται και μια εξαφανίζεται. Μια με κάνει και χαμογελώ και μια να κλαίω. Αχ η καρδούλα μου χτυπά τόσο δυνατά κάθε φορά, τι είναι λαχτάρα; Αγωνία; Ένα πάθος; Πώς μου βαστά έτσι όλο μου το είναι.. ;;; Πώς με αιχμαλωτίζει έτσι; Μα δε βλέπω κάποιο πρόσωπο..

Άρωμα φοράει;;; ή είναι μπρουτάλ; Μήπως προτιμά να μην αφήνει ίχνη τέτοιου τύπου, ή τα αλλάζει συνεχώς για να μπερδεύει;;;

Πες μου κάτι για τον Έρωτα..

Θέλει λέει να έχεις κότσια, γερά κότσια, για να σου εμφανιστεί και να τον ζήσεις. Τον γυρεύω τόσα χρόνια, θέλω τόσο πολύ να τον γνωρίσω, να δω το πρόσωπό του, τα μάτια του, να αγγίξω το κορμί του, να του χαϊδέψω τις φτερούγες του.. να του ψιθυρίσω ερωτόλογα, να τον αποπλανήσω, με τον τρόπο που ο ίδιος κάνει στις ψυχές.. να τον τιμωρήσω γλυκά, τόσο γλυκά που να μη θέλει να πετάξει.. να μη μπορεί.. να του κόβονται τα πόδια, όπως έχω πάθει, χιλιάδες φορές..

Έχει όνομα ο Έρωτας; Είναι άντρας ή γυναίκα; Όπως το φαντάζεται κανείς.. Είναι ο Έρωτας! Έτσι τον φωνάζουν αιώνες τώρα..

Εσένα που τώρα σε ρωτώ και σε εκλιπαρώ να μου πεις κάτι για τον Έρωτα.. τον έχεις συναντήσει ποτέ; Ξέρεις ποιος είναι; Φίλησες τα χείλη του, έτσι απαλά; Του έχεις μιλήσει με τα μάτια χιλιάδες φορές;; Σε έχει ξυπνήσει τα βράδια, μόνο με την αύρα του; Σε έχει καληνυχτίσει γλυκά μέσα από κάποιο όνειρο; Πες μου.. θέλω να μάθω.. Μήπως δεν είναι αρκετό..;; Γίνεται κάτι λάθος εδώ πέρα.. ο Έρωτας δεν είναι αυτός..;;;;

Πες μου κάτι για τον Έρωτα..
κάνε με να κοιμηθώ γλυκά απόψε..

magicfariel

πηγή φωτογραφίας pixabay free photos