Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2024

Όταν έχεις Πλούτωνα στον Ζυγό! by MagicF’Ariel..

Καλησπέρα..

Κυριακή απόγευμα και ψάχνομαι, γυρεύω απαντήσεις, για το τι μου συμβαίνει από αστρολογικής άποψης. 

Γιατί ναι μεν είμαι μια Ταυρίνα, όμως δε φτάνει μόνο αυτό! Αγαπώ πολύ τον Πλούτωνα, του έχω ιδιαίτερη αδυναμία, γιατί είναι αυτός που σπρώχνει την κατάσταση, πρέπει να μπει ένα the end, για να έρθει κάτι καινούριο. Και με πιάνει πυρετός σε κάθε αλλαγή, σε οτιδήποτε με βγάζει εκτός προγράμματος. Τον χρειάζομαι τον Πλούτωνά μου.. 😅!

 Παρατηρώ τον αστρολογικό μου τον χάρτη, τους οίκους μου, συνδυάζω πληροφορίες και γεγονότα, προσπαθώ να μου φτιάξω ένα puzzle, να κατανοήσω την ύπαρξή μου στη γη αυτή! 


Και πέφτει το μάτι μου πάνω στον Πλούτωνα, τον έχω στον Ζυγό. Ποια η εξήγηση; Τέρμα για τέρμα αληθινή! Ναι, είμαι αυτή που λέει, μια φευγάτη ύπαρξη! Πάντα έφευγα, εξαφανιζόμουν, εγώ είμαι αυτή που άνοιγα την πόρτα και έφευγα! Για μια νέα αρχή, για μια νέα περιπέτεια ζωής! Πάντα με το κούτελο καθαρό, πάντα όμως και με ένοχα μυστικά! 

Η ψυχοσύνθεση του Ζυγού, με του Ταύρου, είναι πάνω – κάτω η ίδια, ως παιδιά της Αφροδίτης. Τους αρέσουν τα όμορφα πράγματα, τα ακριβά, οι πολυτέλειες, η καλοπέραση και οι αγκαλιές γεμάτες από αγάπη. Ζουν για τον έρωτα, την συντροφικότητα και το καλό το φαγητό! Και σκέφτομαι και αναρωτιέμαι, εμένα πώς με επηρεάζει όλο αυτό; 

Ναι έχω τον Πλούτωνα στον Ζυγό, τον Θεό του σκότους, του θανάτου και της αναγέννησης, σε ένα ζώδιο που αντιπροσωπεύει τις σχέσεις και τις ομορφιές της ζωής; Για αυτό είμαι συνέχεια μόνη; Για αυτό είμαι ανικανοποίητη από τις σχέσεις μου; Για αυτό είμαι ξινή; 

Έχω ζήσει σε πολλά μέρη της Ελλάδας, έχω ταξιδέψει στο εξωτερικό, έχω κυκλοφορήσει σε απίστευτα μέρη, αμέτρητες οι γνωριμίες, οι εμπειρίες και τα συναισθήματα. Και όμως είμαι μόνη. Κράτησα επαφές, με λίγους και καλούς, πολύ καλούς μάλλον, υπέροχους ανθρώπους, που θα τους αγαπώ αιώνια. Διέγραψα όμως αμέτρητες υπάρξεις στην πορεία, δίχως να το καταλάβω, δίχως δόλο και σκοπό, προφανώς πήρα αυτό που ήθελα, πήραν και οι άλλοι αυτό που ήθελαν, κύκλοι άνοιξαν και έκλεισαν, το Κάρμα έκανε τη δουλειά του. Ξεκινάς μόνος, γίνεσαι μπούγιο, καταλήγεις με δυο, τρεις, εκλεκτούς φίλους.. Μάλλον ο σκύλος είναι η καλύτερη παρέα! 

Ο Πλούτωνας είναι αυτός που μου έβαζε τη βαλίτσα στο χέρι. Είναι εκείνος που μου αγόραζε το εισιτήριο της διαφυγής μου! Μέσα από πόσες σχέσεις έχω φύγει; Πάντα εγώ έφευγα! Μόλις έβλεπα τα σκούρα, μόλις ζόριζε η κατάσταση, μόλις δεν περνούσα καλά, μια βαλίτσα, τα ρούχα μου και δρόμο. 

Ένας παιδικός φίλος, μετά από πολλά χρόνια, με συνάντησε και ρώτησε αν βρήκα τον Έρωτα!? Με ξάφνιασε, με άφησε λίγο παγωτό, μα πώς το ξέρεις του απαντώ. Μου λέει από τότε που πηγαίναμε σχολείο, έψαχνα Τον Έρωτα! Τον Ιππότη επάνω στο άλογο. Ήμουν μια ονειροπαρμένη, είμαι ακόμα, δε φεύγει αυτό. Είναι χούι.. 😅! Δεν έχω μετανιώσει για τίποτα! Κανένας δεν ήταν ο Ιππότης μου, ίσως και να μην υπάρχει, αλλά μου αρέσει να ελπίζω πως κάποια μέρα θα εμφανιστεί, θα με σώσει από τους Πλουτώνιους δαίμονές μου, θα εξαφανίσει όλες τις βαλίτσες, θα χτίσουμε παλάτια εγώ και αυτός! 

Ονειρεύομαι ως συνήθως.. ο Πλούτωνας στον Ζυγό, σημαίνει μοναξιά! Όποιος μπορέσει να το αλλάξει αυτό, σίγουρα θα είναι ο Ιππότης μου.. 

καλό βράδυ.. 💕

magicfariel

Φωτογραφία από Stephane από το Pixabay